1. MODALITĂȚI DE PLATĂ:
- Pentru garantarea rezervării se va achita un avans reprezentând contravaloarea întregii perioade de cazare, la momentul rezervării, prin debitarea cardului de credit sau 100% din contravaloarea sejurului prin transfer bancar cu minim 2 zile înainte de data începerii sejurului în cazul apartamentelor din complexul OLIV RESIDENCE, respectiv METROPOLITAN Luxury Suites.
-În cazul rezervării apartamentelor din complexul IASSIUM Residence Copou nu se solicită plata în avans și există posibilitatea de a anula gratuit rezervarea cu 1 zi înainte de începerea sejurului.
Avansul este considerat nerambursabil:
- În cazuri de FORȚĂ MAJORĂ (incluzând, dar nelimitându-se la epidemii, incendiu, inundație, cutremur, război) imposibilitatea efectuării sejurului nu atrage după sine returnarea avansului plătit. Acesta se transformă în voucher pe care clientul îl poate folosi în termen de 12 luni din momentul anulării. Voucherul este valabil doar pentru locația rezervată inițial, în limita disponibilității.
În cazul neefectuării plăților până la scadențe, rezervarea se consideră anulată.
Tichete/ card de vacanță:
La prezentarea la cazare se va prezenta un act de identitate aferent posesorului de card de vacanță utilizat la plată, în vederea verificării legitimității acesteia conform legii.
Nu se acceptă plata sejurului cu card de vacanță pentru alte persoane decât titularul cardului.
2. POLITICA DE ANULARE
- Rezervările pot fi anulate fără penalizare cu până la 2 zile înainte de data de check-in.
- În cazul rezervărilor anulate cu mai puțin de 2 zile înainte de data de check-in, penalizarea constă în contravaloarea avansului achitat.
- Nu se pot anula sejururile contractate cu Card de Vacanță.
Nu pot constitui motive pentru anulare următoarele cazuri:
- pozele de prezentare (interior și exterior) de pe site-ul iassium.ro;
- fotografiile prezintă în mod real produsul pe care îl promovăm însă acestea reprezintă și creația artistică a fotografului
- elemente precum aparatura folosită, momentul din zi al execuției fotografiei, unghiul din care este realizată, lumina sau amenajarea spațiului/decorarea spațiului destinat ședinței foto, pot influența pozitiv prezentarea unității de cazare.
- Factorii de mediu/naturali: ploaia, furtuna, fulgerul sau alte condiții meteo nefavorabile, starea drumului de acces către proprietate, insectele, păsările sau animalele de diferite tipuri, lipsa soarelui pe perioade nedeterminate.
- Comportamentul nedorit al unora dintre clienții prezenți în unitatea de cazare la un moment dat Zgomote în camera rezervată sau în spațiile comune ale unității de cazare, comportamentul copiilor cazați, etc. Întreruperea/scurtarea sejurului din motive strict personale.
* Restituirea banilor în condițiile specificate în regulament se face în termen de maxim 20 de zile lucrătoare de la momentul solicitării.
IMPORTANT! În momentul în care ați efectuat plata în orice formă a serviciilor de cazare, se consideră că ați citit și sunteți de acord în mod expres și neechivoc cu modalitățile de plată, politica de anulare și regulamentul de funcționare a unității de cazare.